Академия за визуално-дигитални изкуства и брандинг отвори врати в София Тех Парк

Първата по рода си академия за визуално-дигитално изкуство и брандинг – ARC Academy, отвори врати в София Тех Парк за своя първи випуск. „Ние сме съвременна академия, която има за цел да помогне на студентите да разгърнат и развият креативния си потенциал и да започнат работа в сферата на гейм дизайна, брандинга, филмовото изкуство и пространствения дизайн. Ние насърчаваме студентите да осъществяват своите стремежи, да поемат отговорност за времето и усилията си и да стимулират творческите си способности“, казват създателите на академията Антони Христов и Милин Джалалиев, които са есперти с дългогодишен опит в областта на гейминга (game development), изграждането на брандове (brand building), създаването на филми (film production) и пространствения дизайн (space design).

София Тех Парк е партньор и докамин на академията, която се намира в сграда Лаборатории на научно-технологичния парк.

Идеята на ARC Academy е да бъде практическа образователна платформа, където студентите ще се запознават с работната среда, а бизнесът да се среща с бъдещите си служители.

Академията започва с три основни програми – „Основи на дигиталните изкуства“ (Digital Arts Fundamentals), „Гейминг“ (Game Development), в която ще се изучават дизайн на игри, 3D моделиране и анимация, „Реклама и бранд мениджмънт“ (Brand Building). Постепенно школата ще се стреми да разширява спектъра от предлагани дисциплини в области като „Създаване на филми“ (Film Production) и „Пространствен дизайн“ (Space Design).

В ARC Academy студентите не само ще получават практически опит от лидери в своите индустрии, но и ще се срещат с професионалисти, работещи във водещи компании, започвайки да изграждат с тях кариерни отношения. Именно заради това ARC Academy си партнира с лидерите на индустрията в съответните области – гейминг (Ubisoft, Creative Assembly, Gameloft, , Chaos Group), брандинг (Saatchi & Saatchi, Еконт, ВУМ). Допълнително Академията има подкрепа и в лицето на Български център по предприемачество (BEC).

Антони Христов има 30 години опит в Холивуд, от които 18 г. като арт директор на Pixar („Търсенето на Немо“, „Уол-И, „Феноменалните 2“ и много други). Той се е завърнал в България с цел да сподели опита и знанията си, които е придобил, с младите хора тук. Желанието му е да им помага да остават в страната ни и да развиват уменията за изграждане на творчески бизнес.

Милин Джалалиев има 16 години опит в рекламата и брандинга на различни управленски позиции, от които 10 години като мениджър на Saatchi & Saatchi в Publicis Groupe България. Допринася за наградата „Агенция на годината“ за Ефективност (2016, Effie) и Креативност 2017. Има 9 години опит в преподаването, 5 от които като програмен директор на магистърска програма „Реклама, бизнес дизайн и мениджмънт на марката”, ВУЗФ.

Повече за ARC Academy – https://arc.academy/bg/akademiyata/