Петото издание на инициативата ще отличи стартъпи, иновативни предприемачи и успешни малки фирми
За пета поредна година “24 часа” търси най-добрите малки фирми в България. Срокът за подаване на документи за участие в конкурса „Големите малки“ е до 31 май.
София Тех Парк е партньор и домакин на инициативата за трета поредна година. Изпълнителният директор на дружеството Тодор Младенов е част от експертното жури, което ще оценява кандидатурите.
Малкият и среден бизнес е гръбнакът на икономиката. Малките фирми осигуряват най-много работни места, плащат сумарно най-много данъци и произвеждат най-голям дял от Брутния вътрешен продукт, смятат организаторите на инициативата.
Наградата за победителите е рекламен пакет на стойност 10 000 лв. в печатното и онлайн изданието на “24 часа”. Конкурсът цели да покаже, че в българския бизнес не всичко е “сиво”, че има предприемачи, които могат да служат за пример на останалите.
Вестникарската реклама ще позволи повече хора да научат за бизнеса на тези фирми, а това означава повече клиенти, повече продажби, повече пари за инвестиции, повече разкрити работни места.
Право на участие имат всички български фирми, които отговарят на критериите за “малък бизнес” – до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година. Регистрацията се извършва през сайта на кампанията – www.golemitemalki.bg, където може да видите пълните условия за участие и победителите в предишните издания на конкурса.
Компетентно жури, в което влизат представители на партньорите в инициативата, ще оцени получените кандитатури и ще излъчи победителите. Тази година наградите ще бъдат в три категории – за стартъпи, за иновативни фирми и за устойчиво развитие.
Участниците ще трябва да опишат своя бизнес, попълвайки формата за участие в сайта на кампанията. Селектираните 20 финалисти ще бъдат поканени за събеседване с журито в началото на юни. Имената на десетте победители, събрали най-много от гласовете на журито, ще бъдат обявени на тържествена церемония в средата на юни.
Партньори на инициативата са и Министерството на икономиката, Агенцията за подпомагане на малки и средни предприятия, Фондът на фондовете, КРИБ, “Пощенска банка”, А1, БАЕЗ, вода “Михалково”, рекламна агенция All Channels.